translation missing: en.general.accessibility.skip_to_content

Office Manager

Hey, Office Manager, vino să construim și organizăm lumea frumoasă Eclair!
Dacă ești bun în procesarea și întocmirea actelor, cu o atenție sporită la detalii. Scopul principal al acestei funcții este să gestionezi datele și documentele companiei.

Vei fi responsabil de:
- Introducerea importurilor de mărfuri în baza de date;
- Raportarea neajunsurilor la furnizorii străini;
- Gestionarea bazei de date de produse;
- Perfectarea diferitor documente interne și de ordin contabil;
- Asistarea directorului în executarea diferitor taskuri;

Abilități necesare:
- Cunoașterea la nivel avansat Excel și Word;
- Limba română, rusă și engleză la nivel avansat;
- Etichetă de business în comunicare directă, la telefon și email;
- Atenție la detalii, capacitatea de a gestiona lucru documental fără erori.

Condiții de lucru și beneficii:
- Program de lucru full-time;
- Birou în centrul capitalei;
- Salariu stabil, plătit oficial și la timp. Marimea lui îl putem negocia la interviu;
- Pachetul social achitat de companie;
- Ceai, cafea și apă din contul companiei;
- Reduceri foarte bune la toate produsele noastre;
- O zonă de recreere, socializare și mâncare dedicată angajaților;

Pentru a aplica la acest job te rugăm să completezi acest formular.